Bare i dag: GRATIS frakt! | Betal senere med KLARNA!

Returpolicy

Returpolicy

Returpolitikk

Hvis du av en eller annen grunn ikke er fornÞyd med bestillingen du mottok, kan du kontakte oss. Hos Nazoni tilstreber vi 100% kundetilfredshet med produktet de kjÞper fra oss. Hvis du har problemer med forsendelsen eller produktet, kan du kontakte oss ved hjelp av skjemaet nedenfor. Teamet vÄrt hjelper deg med en gang.

Her er noen vanlige spÞrsmÄl om returpolitikken:

1. HVOR LANG ER RETURPERIODEN?
Du kan returnere et produkt innen 14 dager etter at du har mottatt det fra oss.

2. Hvor lang tid tar det Ä fÄ pengene mine tilbake?
Full refusjon vil bli utstedt til den opprinnelige betalingsmÄten etter at vi har mottatt produktene og sjekket og bekreftet at de ikke har blitt brukt. Alle kunder mÄ kontakte oss etter retur av produktet og gi oss sporingsinformasjon slik at vi kan behandle refusjonen.

Merk: De fleste finansinstitusjoner behandler refusjonen innen gjennomsnittlig 3-5 virkedager.

3. HVORFOR ER NOEN AV DINE KOSMETIKER OG HELSEPRODUKTER IKKE RETURBARE Etter ÅPNINGEN?
Noen av vÄre kosmetiske produkter og helseprodukter regnes som hygieneprodukter. Vi legger stor vekt pÄ hygiene og offentlig sikkerhet, og for Ä beskytte alle vÄre kunder tillater vi ikke retur av Äpnede gjenstander. Vi er ikke de eneste - andre leverandÞrer av kosmetiske produkter og helseprodukter tillater ikke retur av Äpnede varer av samme grunn.

4. MÅ jeg betale for min retur?
Ja, alle kunder er ansvarlige for sine egne returfraktkostnader. Vi anbefaler at du bruker et sporingsalternativ for Ä sende retur, da vi ikke kan pÄta oss ansvar for tapt retur.

5. KAN JEG RETURER PRODUKTET MITT UTEN Å KONTAKTE DEG?
Du mÄ kontakte oss fÞr du sender inn returen, da returadressen kan avvike fra den opprinnelige adressen pÄ bestillingen din.

6. HVORDAN KAN JEG KONTAKTE DEG?
Du kan kontakte oss via e-post pÄ info@nazoni.no eller ved Ä bruke skjemaet nedenfor. NAZONI-teamet er der for deg syv dager i uken, 24 timer i dÞgnet. Vi garanterer alltid svar innen 24 timer og hjelper deg gjerne!

7. MIN BESTILLING ER SKADET, HVA SKAL jeg gjĂžre?
For Ä fÄ den raskeste omgangen, mÄ du ta med et bilde som viser den dÄrlige kvaliteten eller den Þdelagte delen av varen. Det er best Ä ta bilder pÄ en flat overflate der etiketten og skaden (e) / ufullkommenhet (ene) er godt synlige. Vi vil bruke disse dataene for Ä hjelpe deg med bestillingen din og for Ä unngÄ feil i fremtiden.

32000+ fornĂžyde kunder

Gratis frakt

Dataene dine er SSL-sikret

Teamet vÄrt vil svare pÄ alle spÞrsmÄlene dine innen 24 timer