Bare i dag: GRATIS frakt! | Betal senere med KLARNA!

Returpolicy

Returpolicy

Returpolitikk

Hvis du av en eller annen grunn ikke er fornøyd med bestillingen du mottok, kan du kontakte oss. Hos Nazoni tilstreber vi 100% kundetilfredshet med produktet de kjøper fra oss. Hvis du har problemer med forsendelsen eller produktet, kan du kontakte oss ved hjelp av skjemaet nedenfor. Teamet vårt hjelper deg med en gang.

Her er noen vanlige spørsmål om returpolitikken:

1. HVOR LANG ER RETURPERIODEN?
Du kan returnere et produkt innen 14 dager etter at du har mottatt det fra oss.

2. Hvor lang tid tar det å få pengene mine tilbake?
Full refusjon vil bli utstedt til den opprinnelige betalingsmåten etter at vi har mottatt produktene og sjekket og bekreftet at de ikke har blitt brukt. Alle kunder må kontakte oss etter retur av produktet og gi oss sporingsinformasjon slik at vi kan behandle refusjonen.

Merk: De fleste finansinstitusjoner behandler refusjonen innen gjennomsnittlig 3-5 virkedager.

3. HVORFOR ER NOEN AV DINE KOSMETIKER OG HELSEPRODUKTER IKKE RETURBARE Etter ÅPNINGEN?
Noen av våre kosmetiske produkter og helseprodukter regnes som hygieneprodukter. Vi legger stor vekt på hygiene og offentlig sikkerhet, og for å beskytte alle våre kunder tillater vi ikke retur av åpnede gjenstander. Vi er ikke de eneste - andre leverandører av kosmetiske produkter og helseprodukter tillater ikke retur av åpnede varer av samme grunn.

4. MÅ jeg betale for min retur?
Ja, alle kunder er ansvarlige for sine egne returfraktkostnader. Vi anbefaler at du bruker et sporingsalternativ for å sende retur, da vi ikke kan påta oss ansvar for tapt retur.

5. KAN JEG RETURER PRODUKTET MITT UTEN Å KONTAKTE DEG?
Du må kontakte oss før du sender inn returen, da returadressen kan avvike fra den opprinnelige adressen på bestillingen din.

6. HVORDAN KAN JEG KONTAKTE DEG?
Du kan kontakte oss via e-post på info@nazoni.no eller ved å bruke skjemaet nedenfor. NAZONI-teamet er der for deg syv dager i uken, 24 timer i døgnet. Vi garanterer alltid svar innen 24 timer og hjelper deg gjerne!

7. MIN BESTILLING ER SKADET, HVA SKAL jeg gjøre?
For å få den raskeste omgangen, må du ta med et bilde som viser den dårlige kvaliteten eller den ødelagte delen av varen. Det er best å ta bilder på en flat overflate der etiketten og skaden (e) / ufullkommenhet (ene) er godt synlige. Vi vil bruke disse dataene for å hjelpe deg med bestillingen din og for å unngå feil i fremtiden.

32000+ fornøyde kunder

Gratis frakt

Dataene dine er SSL-sikret

Teamet vårt vil svare på alle spørsmålene dine innen 24 timer